fredag 9 januari 2009

Lust och mening?

Jag satt och funderade på vad min Coach skulle ha sagt om den här bloggen. Förmodligen hade han tittat på mig och sagt " Ger det dig lust och mening?" eller.. han hade inte uttryckt det så han hade sagt " Hur loggar du det?" +1, 4 , + hade jag förmodligen svarat (rena grekiskan, jag vet). Efter det hade han förmodligen lagt huvudet lite på sned, tittat inspekterande på mig och sagt " varför så hög mening?" För att det gäller min framtid hade jag svarat, och den är viktig för mig, därför så hög mening.

Han äter föresten också LCHF.. eller, ja, när han har lust och är hemma. Han har tänket och förstår vad jag sysslar med i alla fall. En bra support för mig. Hur helhjärtat han går in för det själv är jag inte så säker på. Jag får kanske coacha honom i LCHF en dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar